DZIENNIKARSTWO
FILOLOGIA POLSKA


Na skróty





Nowości wydawnicze






  














Ogłoszenia dla studentów


Zmiana godzin dyżuru

Dyżur konsultacyjny Pani dr hab. Bożeny Taras, prof. UR w dniach 7 i 14 września 2017 r. będzie pełniony w godz. 11:30-13:00.



Dodano: 2017-07-06 12:29:36



SEKRETARIAT IFP

Informujemy, że sekretariat Instytutu Filologii Polskiej w dniach od 1 do 4 sierpnia 2017 r. będzie nieczynny, natomiast w dniach od 7 sierpnia do 1 września 2017 r. będzie czynny w godz. 8:00 - 13:00.

Dyrekcja IFP UR



Dodano: 2017-07-06 09:35:30



Odwołanie dyżurów - studia stacjonarne

Odwołuje się dyżury Pana dra Arkadiusza Lubonia w dniu 29.06.2017 r.



Dodano: 2017-06-28 11:23:30



Odwołanie dyżurów - studia stacjonarne

Odwołuje się dyżury Pani dr hab. Bożeny Taras w dniu 29.06.2017 r. z powodu wyjazdu służbowego.



Dodano: 2017-06-23 11:23:40



Odwołanie dyżurów - studia stacjonarne

Odwołuje się dyżur konsultacyjny Pani dr hab. J. Rusin, prof. UR w dniu 28.06.2017 r.
Czwartkowy (29.06.2017 r.) dyżur konsultacyjny będzie pełniony w godz. 9:30-10:30.



Dodano: 2017-06-23 11:14:19



Odwołanie dyżuru - studia stacjonarne

Odwołuje się dyżur konsultacyjny Pani dr hab. Agnieszki Myszki w dniu 28.06.2017 r.



Dodano: 2017-06-22 09:43:23



Odwołanie dyżurów - studia stacjonarne

Odwołuje się dyżury Pana prof. dra hab. S. Uliasza w czwartek 22.06.2017 r.



Dodano: 2017-06-21 08:31:10



Zmiana godziny rozpoczęcia egzaminu

Szanowni Państwo!
Egzamin z Literatury pozytywizmu z dr hab. J. Rusin, prof. UR w dniu 21.06.2017 r. rozpocznie się o godz. 8.00.



Dodano: 2017-06-19 14:57:14



Zmiana godzin dyżuru konsultacyjnego

Dyżur konsultacyjny Pana dra Mariusza Chrostka w sesji letniej odbywał się będzie w czwartki w godz. 14:00-15:30.



Dodano: 2017-06-19 08:36:57



Seminaria 2017/2018

Informacja na temat seminariów licencjackich i magisterskich w roku akademickim 2017/2018 znajduje się w zakładce Organizacja roku.



Dodano: 2017-06-14 14:12:52



Zmiana godzin dyżuru konsultacyjnego

Dyżur konsultacyjny Pani dr Doroty Karkut w sesji letniej odbywał się będzie w czwartki w godz. 11:30-13:00.



Dodano: 2017-06-14 12:25:12



Zmiana godzin dyżuru konsultacyjnego

Dyżur konsultacyjny Pani dr hab. Agnieszki Myszki w sesji letniej odbywał się będzie w środy w godz. 9:00-12:00.



Dodano: 2017-06-14 10:11:27



Zmiana godzin dyżuru

Dyżury konsultacyjne Pani dr D. Hejdy w sesji letniej odbywał się będzie we czwartki w godz. 11:30-13:00.



Dodano: 2017-06-14 08:43:47



Zmiana godzin dyżuru konsultacyjnego

Dyżury konsultacyjne Pani dr M. Kułakowskiej w sesji letniej odbywał się będzie we czwartki w godz. 12:15-13:00 i 14:00-14:45



Dodano: 2017-06-13 14:00:27



Zmiana godzin dyżuru

Dyżur konsultacyjny dr Agaty Paliwody i  dr hab. Anny Wal  22 i 29 czerwca 2017 roku będzie pełniony w godz. 14.00-15.30.



Dodano: 2017-06-12 08:54:02



Dyżury konsultacyjne Pani dr hab. B Taras, prof. UR

Dyżury konsultacyjne Pani dr hab. B Taras, prof. UR w czasie sesji letniej odbędą się:

  • 17 czerwca (sobota) godz. 9.30-11.00
  • 22 czerwca (czwartek) godz. 10.00-11.30
  • 6 lipca (czwartek) godz. 10.00-11.30


Dodano: 2017-06-12 08:28:05



Dyżur konsultacyjny Pani dr A. Kucharskiej-Babuli podczas sesji letniej

Dyżur konsultacyjny Pani dr A. Kucharskiej-Babuli podczas sesji letniej będzie się odbywał we wtorki w godz. 10:00-10:45 i czwartki w godz. 14:00-14:45.
Dyżury z 27.06. oraz 29.06  zostaną odpracowane w dniu 19.06 w godz. 12.30-14.00.



Dodano: 2017-06-08 08:35:56



Dyżury konsultacyjne Pani dr W. Kochmańskiej

Dyżury konsultacyjne Pani dr W. Kochmańskiej będą prowadzone w następujących terminach:

  • Wtorek 06 czerwca 2017 godz. 12.30 - 14.00 s.119.
  • Wtorek 13 czerwca 2017 godz. 12.00 - 13.30 s. 119.

Po 15 czerwca 2017 konsultacje będą w każdy czwartek (22 i 29 czerwca oraz 6 i 13 lipca) w godz. 11.30 - 13.00 w pokoju 119.



Dodano: 2017-06-02 09:26:04



Anonimowa ankieta oceny prowadzącego przedmiot

Samorząd Studentów UR oraz Samorząd Doktorantów UR wraz z Działem Jakości i Akredytacji zapraszają osoby studiujące na studiach I, II i III stopnia do udziału w ANONIMOWYM badaniu mającym na celu ocenę pracy nauczycieli prowadzących zajęcia dydaktyczne w semestrze letnim roku akademickiego 2016/2017.

Elektroniczna ankieta jest dostępna w Wirtualnej Uczelni.

Wasze szczere opinie są dla nas bardzo ważne. Wypełnienie ankiety zajmuje jedynie kilka minut. Nie zwlekaj! Wypełnij ankietę!



Dodano: 2017-05-29 08:37:53



Konkursu im. Bolesława Prusa na felieton

Szanowni Państwo,
Muzeum Bolesława Prusa w Nałęczowie i Wydawnictwo Episteme zapraszają do udziału w siódmej edycji "Konkursu im. Bolesława Prusa na felieton.

Konkurs jest wydarzeniem ogólnopolskim, skierowanym do wszystkich czytelników (dorosłych i młodzieży). Nagrodami w konkursie są książki z wydawanej przez Wydawnictwo Episteme edycji krytycznej Pism wszystkich Bolesława Prusa (http://prus.wydawnictwoepisteme.pl/), pióro marki Parker i publikacja nagrodzonych tekstów na łamach lubelskiego magazynu „Lajf” i na stronie Polskiego Portalu Kultury O.pl.
By wziąć udział w konkursie wystarczy napisać felieton i wraz ze zgłoszeniem przesłać na adres prus@muzeumlubelskie.pl. Na prace czekamy do końca czerwca!

Ogłoszenie wyników 20 sierpnia - w 170. rocznicę urodzin Bolesława Prusa.

Link do wydarzenia na Facebooku: https://www.facebook.com/events/634910306701487/ .

Więcej informacji na stronach: http://www.muzeumlubelskie.pl/Aktualnosci/Konkurs_im_Boleslawa_Prusa-2-797-20.html i http://prus.wydawnictwoepisteme.pl/news/2017/03/23/vii-ogolnopolski-konkurs-im-boleslawa-prusa-na-felieton.html


Dodano: 2017-04-07 09:16:13



Organizacja roku 2016/2017 w IFP UR

Szanowni Państwo!
Wszystkie informacje na temat organizacji roku 2016/2017 w Instytucie Filologii Polskiej UR znajdują się w zakładce „Organizacja roku” (http://ifp.ur.edu.pl/organizacja.php)



Dodano: 2016-09-21 12:34:36





Szanowni Państwo Studenci!
Zachęcamy do zapoznania się z interesującą ofertą praktyk studenckich - link: http://oferty.praca.gov.pl
Poza praktykami obowiązkowymi, wynikającymi z planów studiów, możecie Państwo odbywać także praktyki ponadprogramowe - link: http://biurokarier.ur.edu.pl/praktyki.html



Dodano: 2015-06-12 09:19:26